Donnerstag, 20. Juli 2017

Českí plavci mieri do Kazane na MS. Cieľ? Byť o krôčik ďalej, hlási šéfkouč

"Ja budem spokojný, keď budeme z Kazane odchádzať s lepšími výsledkami ako pred dvoma rokmi z Barcelony. Bude stačiť, keď budeme zase o krôčik ďalej. V Barcelone sme mali dve finále a štyri semifinále, z toho vychádzame, "povedal Perna na dnešnom stretnutí v Prahe.

Do Ruska vo štvrtok odletí 13 reprezentantov v bazénovom plávaní: Petr Bartůněk, Roman Dmytrijev, Pavel Janeček, Ján Micka, Jan Šefl, Martin Verner, Simona Baumrtová, Martina Elhenická, Petra Chocová, Anna Kolářová, Martina Moravčíková, Lucia Svätená a Barbora Závadová. Najväčšími nádejami sú úspešní olympijskí limitáři Micka, Baumrtová a Závadová.

"Nebude to v žiadnom prípade jednoduché, z konkurencie nebude prakticky nikto chýbať.V poradí svetového rebríčka sú na bet365 stavky tom aktuálne najlepšie Simona Baumrtová s Honzom Micou, ktorí sú v prvej dvadsiatke redukovaného poradia, všetci ostatní sú až v tretej desiatke. Takže presadiť sa do semifinále a finále budem považovať za skvelý úspech, "upozornil Perna.

Baumrtová sa predstaví na dvoch znakařských tratiach.


"Ja sa snažím pripravovať hlavne na dvojstovku, ale v posledných rokoch sa mi darila skôr stovka. Takže pre mňa sú hlavné obe olympijské trate. Uvidíme, bet365 bonus kde budú tie výsledky lepšie, "uviedla dvadsaťtriročná Baumrtová, ktorá v Barcelone na stovke doplavala šiesta.

Pre Mick bude v Kazaňou hlavnej tratí 1500 metrov voľný spôsob. "Dúfam, ž e sa mi podarí zaplávať kvalitné časy a osobné rekordy.Bolo by krásne prekonať hranicu 15 minút, ale hlavné je osobák, "konštatoval dvadsaťročný Micka, ktorý sa predstaví aj na osemstovke.

Závadová bude plávať polohové preteky na 400 a 200 metrov. "Cieľ (na 400 metrov) je dostať sa do finále, kde som bola naposledy pred štyrmi rokmi. S týmto by som bet 365 tam rada odišla a na dvojstovku by som chcela do semifinále, "priala si dvadsaťdvaročná plavkyňa.

V Kazani sa bude plávať v bet365 bazéne umiestnenom na futbalovom štadióne tamojšieho klubu rubíny. Aréna bude pre potreby plávanie predelenie v polovici a v každej časti bude jeden päťdesiatmetrový bazén. Kapacita pre šampionát má byť 12 až 15 tisíc divákov.

"Dúfam, že tam prídu diváci, keď tam bude taký o brovský štadión.Keď to bude prázdne, tak to bude blbé, "povedala s úsmevom Závadová. "Ja sa pozeral na predaj vstupeniek a vyzerá to, že aj na rozplavby by tam malo byť veľa divákov, tak uvidíme," pridal tréner Perna.

bet365 mobil

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen