Dienstag, 11. April 2017

Caleb Ewan má prekvapenie piate etapové víťazstvo na Vuelta a España

austrálsky mladík Caleb Ewan prekvapil niektoré z viac skúsených šprintérov, keď vyrazila k víťazstvu v piatej etape Vuelta a España v stredu, keď jeho Orica tímový kolega Esteban Chaves stratil celkové vedenie na Tom Dumoulin.

< p> Ewan poraziť nemeckou John Degenkolb (Giant) do riadku v 167.3km úseku na Alcalá de Guadaira, Peter Sagan Slovenska (Tinkoff-Saxo) tretia a Luxembourg JEMP Druecker (BMC Racing) štvrtý.

"je to neuveriteľný pocit, to je zďaleka najväčšie víťazstvo mojej kariéry," povedal Ewan.

"znamená to pre mňa veľa poraziť dva z najlepších šprintérov na svete a že úprava v skutočnosti hodí im a oni sú silní.Vedel som, že to bude ťažké poraziť, ale cítil som sa dobre a môj tím odviedol úžasnú prácu a vytrhol ma dokonale.Keď som prekročil hranicu tam bolo toľko emócií, že som tak šťastná.


"

Holanďan Dumoulin (Giant) vedie všeobecné zaradenie ísť do štvrtkovej šiestej etape do Sierra de Cazorla o jednu sekundu od kolumbijskej Chaves, pričom írskej bratranci Nicolas Roche (Team Sky, + 16sek) a Daniel Martin (Cannondale, 27) v treťom a štvrtom mieste, resp.

leader Sky Chris Froome, kto vyhral druhú Tour de France korunu v júli a je ponúkanie k vzácnym Tour-Vuelta double, dokončeného 12. a posunul na celkovo siedmy (35).

Brit je vo zväzkoch s niektorým z jeho hlavných súperov, vrátane Španielov Alejandro Valverde (Movistar, +33) a Joaquim Rodríguez (Katusha, 36), Valverde je kolumbijský kolega Nairo Quintana (+39) a Talian Fabio Aru (Astana, 52).

Ewan je Orica kolega Mitch Docker navrhol Stredajšie víťazstvo môže byť prvý z mnohých jeho austrálsky krajan.

"je to len úplne nová na veľkom turné a on ukázal, že je pripravený na ďalší krok, aj t je úžasné, "povedal Docker.

" Posledná časť javiska bolo veľmi ťažké, ale finále bolo po odvedená práca pre tím veľmi hladký.Budeme mať veľa večer šampanské. "

Francúzi Jacques Anquetil (1963) a Bernard Hinault (1978) sú jedinými jazdcami, že som Betclic-Kliknite tu vyhral Tour a Vuelta v rovnakom roku.

Stávkové bonusy Betclic

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen