Samstag, 15. April 2017

Lewis Hamilton prezrádza ambície:, Ja naozaj fantázie závod v Nascar jeden deň '

The trojnásobný Formula One majster sveta Lewis Hamilton ukázala, že dúfa, že k pokusu NASCAR prebehnutí v budúcnosti po absolvovaní sezónu-končiť závod v Homestead-Miami Speedway na Floride.

Závod bol posledný výlet pre jeho priateľ a štvornásobný majster Jeff Gordon, ktorý Hamilton nazývaný "legendárnom vole a naozaj pekný chlap" .McLaren nebude rezať Lewis Hamilton toľko vôle, hovorí Ron Dennis viac

povedal BBC "vždy sme boli veľmi podporujú navzájom, posielanie správ medzi sebou po našich závodoch a tak ďalej.Povedal mi, že to bol jeho posledný rok a ja si pomyslel:, Musím urobiť to preteky, pretože som nikdy nebol k závodu Nascar predtým. 'A tak som upustil všetko, čo som mal, a odletel na Floridu len pre ten deň a mal úžasný čas.

"To sa mi chcelo riadiť jeden, naozaj fantázie závod v Nascar jeden deň. Nie som si istý, že by som robiť, oválu, ale možno kurz ulice okruh alebo cesty. "

V rozhovore s novinármi v Abu Dhabi Grand Prix, Hamilton navrhol Bet365-Viac informácií séria by sa tiež naučiť formule jedna vec alebo dva o zapojenie ventilátora.


"boli tam určite niektoré veci, ktoré, pre istotu, robia oveľa lepšie ako my," povedal. "Boli tam veci, ktoré by sme mohli poučiť sa z nich.Bola to veľká šou, skvelá podívaná, najmä pre fanúšikov. Trochu ako DTM [nemecký Touring Cars] fanúšikovia dostať veľmi, veľmi blízko do garáží v pozadí a pre vodičov� �to bolo naozaj cool udalosť. "

V deň, keď sa koleso v Nascar môže byť ďaleko, ale s tým, že 30-ročný má tri roky na jeho kontrakte Mercedes av poslednej dobe hovorí o tom ešte jednu dohodu po tom, čo po dobu ďalších troch alebo štyroch ročných období.

hamilton sa tráviť viac času v Spojených štátoch, kde má domov v Colorade a priateľov v hudbe, móde a filmového priemyslu na oboch pobrežiach.

víťazom US Grand Prix by nemala byť prvý Formula One majster alebo víťaz pretekov súťažiť v NASCAR.Britský Jim Clark, americký Mario Andretti a Kanaďan Jacques Villeneuve boli všetky Formula One majstrami ktorý pretekal v sérii, rovnako ako bývalý kolumbijskou McLaren a Williams vodič Juan Pablo Montoya.

Ferrari 2007 majster sveta Kimi Raikkonen má tiež hnal sa v sérii Nascar celoštátnej.

Bet365-Získaj bonus práve teraz

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen